Hubnutí má i své klady, naučíte se vařit spoustu nových jídel

rebarbora, zelenina

Které si nakonec nejvíce oblíbíte? Musíte je však vyzkoušet všechny! Je mnoho zajímavých receptů, které vám při naší dietě můžeme nabídnout. V našem programu máte povolené potraviny, které můžete jíst. Jak s nimi naložit, abyste je nemuseli do sebe ládovat pořád jenom v syrovém stavu? To vám hned prozradíme a ukážeme, jak na to, aby to dobře vypadalo, protože lidé výrazně také jedí očima a samozřejmě, aby to dobře chutnalo https://www.prodietix.cz/recepty-pro-povolenou-zeleninu.

1)   Čeká vás mnoho zajímavých receptů

Zkoušejte a vybírejte, který vám zachutná nejvíce. Můžete si udělat něco dobrého na pití, nějaký dobrý nápoj na osvěžení nebo jenom okurkovou limonádu či pro některé odpůrce okurek zde máme mátovou limonádu.

zelenina, hrnce, polévka

2)   Zaměříme se na povolenou zeleninu

Máte dané suroviny, ze kterých můžete vařit? Pak se podívejte, jak je to jednoduché. Můžete si udělat přes základní nápoje, až po polévky nebo výborné brokolicové muffiny vlastně cokoliv, co vás napadne. U každého jídla máte navíc popisek, do jaké fáze hubnutí se hodí, takže nemusíte mít obavu, že byste snědli něco, z čeho byste posléze měli mít výčitky. Uvaříte si jenom to, co můžete. A v dalších fázích se zase můžete těšit na něco jiného dobrého.

3)   Jíme zdravě a cítíme se lépe

Hlavním úkolem je, abyste se cítili lépe a přitom shazovali své přebytečné kilogramy, kvůli kterým se cítíte tak mizerně. Rozhodně nepolevujte, protože si můžete uvařit mnoho zajímavý pokrmů z povolených surovin. Recepty jsou přehledné a najdete u nich všechny potřebné informace na jejich přípravu a provedení.
Čekají vás dokonce velice známé a oblíbené ratatouille. Příjemné osvěžení vám dodá zelný salát s koprem, nebo zelný s vejcem a chřestem. Toužíte po něčem výjimečnějším? Pak pro vás možná bude inspirující tatarák z ředkviček a žampionů. Libovou pochoutkou jsou také celerové hranolky, kterými si vynahradíte ty běžné, pokud jste byli jejich milovníci. Ze sladších pokrmů si můžete také udělat chia pudink nebo pečenou dýni.

brambory, mrkev, papriky

Hubnutí má i své klady, naučíte se vařit spoustu nových jídel
Ohodnoťte příspěvek